Politica de livrare
Toate comenzile sunt procesate în termen de 7 zile lucrătoare (cu excepția weekendurilor și a sărbătorilor legale) de la primirea e-mailului de confirmare a comenzii. Veți primi o altă notificare când comanda dvs. a fost expediată. Livrările în Sri Lanka vor dura 2 până la 3 zile de la expediere, în timp ce livrările în străinătate pot dura până la 7 zile de la expediere.
Transport maritim internațional
Oferim transport internațional la nivel global. Atunci când comandați bunuri de pe site-ul nostru pentru livrare în străinătate, este posibil să vi se aplice taxe și impozite de import suplimentare, acolo unde este cazul, care se percep odată ce comanda ajunge la destinația specificată. Orice taxe suplimentare pentru vămuire trebuie suportate de dumneavoastră. Nu avem control asupra acestor taxe și nu putem prezice care ar putea fi acestea. Contactați biroul vamal local pentru informații suplimentare. Dacă aceste taxe nu sunt plătite, comanda dumneavoastră ne poate fi returnată și nu vom putea rambursa costurile de transport. De asemenea, pot exista costuri asociate cu returnarea către noi, care vor fi deduse din orice valoare rambursată. În anumite situații, comanda dumneavoastră poate fi distrusă de vamă dacă taxele și impozitele nu sunt plătite. În acest caz, nu putem rambursa costurile produsului sau de transport din aceste motive.
Din cauza reglementărilor vamale și a limitărilor impuse de partenerii de livrare, în prezent nu putem expedia în Brazilia, Thailanda, Italia, Spania și România.
Livrarea gratuită este disponibilă în toate țările pentru toate comenzile de peste 75 USD. Cu toate acestea, taxele vamale, impozitele și taxele de inspecție aferente comenzii dvs. nu sunt acoperite de prețul ceaiului.
Vă rugăm să contactați cel mai apropiat agent, indicând numărul scrisorii de transport aerian, pentru orice clarificări.
Cum verific starea comenzii mele?
După expedierea comenzii, veți primi o notificare prin e-mail de la noi, care va include un număr de urmărire pe care îl puteți utiliza pentru a verifica starea acesteia. Vă rugăm să așteptați 48 de ore pentru ca informațiile de urmărire să devină disponibile.
Dacă nu ați primit comanda în termen de 14 zile de la primirea e-mailului de confirmare a livrării, vă rugăm să ne contactați la info@basilurtea.com cu numele și numărul comenzii, iar noi o vom verifica pentru dumneavoastră.